Ons team

Wij zorgen voor meer tijd en rust!

We bieden administratieve en secretariële dienstverlening, zorgen voor bereikbaarheid met een flexibele telefoon- en klantenservice en helpen vastgoedondernemers met alle rompslomp die komt kijken bij het bezitten van vastgoed. 

Ondernemers moeten vooral ondernemen. De randzaken (de rompslomp) nemen wij graag uit handen! Denk aan het aannemen van telefoongesprekken, het voeren van uitgaande gesprekken met leads, agendabeheer, de boekhouding, planning, organisatie en nog veel meer! 

De rompslomp stopt hier, wij doen het met plezier!

Wij bijten ons graag vast in allerlei backoffice werkzaamheden. Zonder personeel op de loonlijst ervaar je toch het gemak van een eigen telefoniste, secretaresse of administratief medewerker. Kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid staan daarbij voor ons voorop.

Bekijk ook eens onze bedrijfsfilm om een nog duidelijker beeld te krijgen van wat we voor u kunnen betekenen.

Wil je ons team komen versterken? Bekijk dan hier onze openstaande vacatures.


 

Ariejonne Oost

Ik ben Ariejonne Oost, enthousiaste Kantoormanager en eigenaar van Kantoormanager 2.0.

Als leider van het team houd ik me bezig met (nieuwe) klanten, visie en het continue verbeteren van wat we doen en met wie we dat doen.

Ik word blij als klanten zeggen dat de verwachting is overtroffen.

We doen niet alleen wat we zeggen, maar verrassen door standaard net dat beetje extra te doen.

Annegina Coenen

Ik ben Annegina Coenen, getrouwd en moeder van 5 kinderen, en ik werk parttime bij Kantoormanager 2.0.

Ik doe voor verschillende klanten de boekhouding. Dit vind ik heel leuk om te doen! Iedere week weer alles up-to-date in de verschillende boekhoudingen maakt mij heel blij. Ook denk ik graag met ‘mijn’ klanten mee hoe alles nog beter kan zodat het daardoor ook leuker wordt. Want het moet tenslotte wel leuk blijven. 

Johanna de Boer

Ik ben Johanna de Boer. Als Kantoormanager houd ik mij bezig met de klantenservice en daarnaast ben ik projectleider voor verschillende projecten. Ik word er blij van als ik rompslomp uit handen van de klant kan nemen en de klant daardoor gelukkiger wordt. Dit is tevens de visie van Kantoormanager 2.0.

Ingrid Bredewout

Mijn naam is Ingrid Bredewout en ik ben als klantcontactmedewerker verantwoordelijk voor de inkomende telefoon, agendabeheer voor verschillende klanten en verschillende andere projecten. Het werk als Kantoormanager is heel erg afwisselend en het is altijd fijn als cliënten blij worden van de service die we verlenen. Daar word ik op mijn beurt ook weer blij van.

Marijke Romkes

Christina Bakker

Christa Loosman

Marieke Romkes

Neem contact met ons op!
0527 68 08 79