De Kantoormanager 2.0

Waarom telefoonservice?

Tijd- en kostenbesparing
Optimaal bereikbaar
Gratis terugbelnotities
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

Zorg voor een maximale klanttevredenheid

 

Klanten en relaties zijn de ambassadeurs van je onderneming. Wij helpen graag om de klantcontacten te optimaliseren.

Je hebt een webshop maar niet altijd tijd om alle inkomende gesprekken te beantwoorden?

Je bent veel buiten de deur of hebt niet voldoende bezetting om altijd telefonisch bereikbaar te zijn?

Wij zijn graag jouw klantenservice. 

Neem gerust eens contact met ons op voor de mogelijkheden en een kennismaking met onze telefonistes. 

Externe helpdesk om alle vragen van klanten te beantwoorden

 

Wanneer je producten of diensten hebt geleverd is het van belang dat ook nazorg wordt geleverd als de klant dat nodig heeft. 

Je klant wil graag geholpen worden op het moment dat hij vragen heeft over het product of de dienst.

Geen ruimte voor een eigen helpdesk? Wij kunnen helpen! 

Onze telefonistes bemannen de helpdesk voor verschillende bedrijven in uiteenlopende branches: webshops, ICT bedrijven, sportscholen en nog veel meer. 

Door middel van verschillende online oplossingen zijn wij in staat om met jouw eigen systemen te werken, zodat ook in jouw organisatie alles op rolletjes loopt. 

 

Aanvullende vragen? Neem contact met ons op voor meer informatie en een kennismaking met jouw helpdeskmedewerker. 

 

U kunt uw vaste en mobiele telefoonnummer(s) op verschillende manieren doorschakelen.

Doorschakelen met VoIP

Als u al gebruik maakt van een VoIP verbinding, is het mogelijk om de doorschakeling in te stellen in de VoIP centrale.

U kunt een regel toevoegen en daar zelf bepalen wanneer het gesprek moet worden doorgestuurd naar het doorschakelnummer, direct of uitgesteld. Neem contact op met uw leverancier om de doorschakeling te realiseren.

Doorschakelen vaste telefoon

Direct doorschakelen

Alle inkomende oproepen worden direct doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer.

Doorschakeling activeren

Vanaf het nummer/toestel dat u wilt doorschakelen toetst u de volgende code in: *21*het (mobiele) telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #.

U hoort een kiestoon, iedereen die belt wordt meteen doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer. Met de toetsencombinatie #21# zet u het direct doorschakelen uit.

In sommige gevallen moet u op een afwijkende manier doorschakelen, raadpleeg hiervoor de handleiding van uw apparatuur.

Uitgesteld doorschakelen

Alle inkomende oproepen worden na ongeveer 4x rinkelen doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer. U heeft nog de mogelijkheid om het gesprek zelf aan te nemen. Na 4 of 5x rinkelen gaat alleen nog de telefoon over waarnaar u heeft doorgeschakeld.

Doorschakeling activeren

Vanaf het nummer/toestel dat u wilt doorschakelen toetst u de volgende code in. *61*het (mobiele) telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #. Na vijf keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat u hebt opgegeven. Met de toetsencombinatie #61# zet u het vertraagd doorschakelen uit.

Kosten doorschakelen

Het gebruik van *21 en *61 is gratis. U betaalt de normale gesprekskosten van uw telefoonnummer naar het nummer waarnaar is doorgeschakeld.

Kies ervoor om incidenteel of structureel door te schakelen

Altijd telefonisch bereikbaar! Structureel doorschakelen of alleen doorschakelen op de momenten dat het nodig is. 

Abonnementskosten per maand v.a. €24,95
Kosten per gesprek v.a. €1,85
Toeslag doorverbinden per gesprek         €1,00

Inclusief gratis belplan, gespreksnotities en voicemail

Eenmalige aansluitkosten bedragen €24,95. 

Onze telefonistes zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

 

In een belplan noteren wij alle gegevens die voor ons van belang zijn om de telefoonservice optimaal uit te voeren. Dit belplan is gratis en kan tussentijds gratis en onbeperkt worden aangepast. 

Alle genoemde kosten zijn excl. btw. Onze telefoonservice is maandelijks opzegbaar.

 

Wilt u een vrijblijvende offerte aanvragen? Download hier het aanvraagformulier en stuur deze ingevuld naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie. 

Bespaar op uw telefoonkosten

Met VoIP telefonie bespaart u op uw telefoonkosten door middel van bellen via internet. Het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding en VoIP toestellen. Met VoIP telefonie maakt u gebruik van een volledig beheerde telefonie omgeving, waarbij alles naar wens is te programmeren. Het maakt hierbij niet uit of u slecht één toestel heeft of 50 toestellen. Denk bijvoorbeeld aan voicemail, belgroepen, keuzemenu's, wachtrijen, wachtmuziek, snelkies nummers etc.

Met VoIP telefonie kunt u gratis bellen met uw collega’s, ook wanneer zij bij een andere vestiging of thuis werken. Verder behoudt u uw huidige telefoonnummers. U kunt echter ook eenvoudig nieuwe nummers aanvragen. 

Alles is dus naar wens te programmeren. De mogelijkheden zijn enorm, de toepassing ervan eenvoudig. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. 

Ervaar het gemak van jouw eigen telefoniste.

Wanneer je gebruik maakt van onze antwoordservice worden bellers altijd persoonlijk en professioneel te woord gestaan door jouw eigen telefoniste op afstand.

Je ontvangt van elk gesprek een gratis gespreksnotitie en kunt terugbellen op een moment dat het u uitkomt.

In geval van spoed kunnen wij het gesprek naar jou of 1 van jouw medewerkers doorschakelen.

 

Zelf jouw telefoniste te woord staan? Neem contact met ons op voor meer informatie en een kennismaking.