De Kantoormanager 2.0
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

Over ons

 

Wij zorgen voor meer tijd en rust!

We bieden administratieve en secretariële dienstverlening, zorgen voor bereikbaarheid met een flexibele telefoon- en klantenservice en helpen vastgoedondernemers met alle rompslomp die komt kijken bij het bezitten van vastgoed. 

Ondernemers moeten vooral ondernemen. De randzaken (de rompslomp) nemen wij graag uit handen! Denk aan het aannemen van telefoongesprekken, het voeren van uitgaande gesprekken met leads, agendabeheer, de boekhouding, planning, organisatie en nog veel meer! 

De rompslomp stopt hier, wij doen het met plezier!

Wij bijten ons graag vast in allerlei backoffice werkzaamheden. Zonder personeel op de loonlijst ervaar je toch het gemak van een eigen telefoniste, secretaresse of administratief medewerker. Kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid staan daarbij voor ons voorop.

Bekijk ook eens onze bedrijfsfilm om een nog duidelijker beeld te krijgen van wat we voor u kunnen betekenen.

Even voorstellen:

Ali Romkes

Wie ben je?

Ali Romkes

Leeftijd en woonplaats

Geboren in 1985 en ik woon op Urk

Welke opleiding(en) volg je / heb je gevolgd

Na de middelbare school heb ik de opleiding directiesecretaresse/management assistent afgerond. Later heb ik naast mijn fulltime baan de opleiding HBO Office Management afgerond. Daarnaast nog heb ik nog verschillende cursussen gevolgd waaronder Basis Kennis Boekhouden, Microsoft pakket en Zakelijk telefoneren.

Hoeveel werkervaring heb je?

Na het behalen van mijn diploma directiesecretaresse / management assistent, heb ik ruim 5 jaar een kantoorfunctie vervuld bij een visverwerkingsbedrijf. Daarna heb ik ruim 4 jaar fulltime gewerkt bij een concertorganisatie. Daarna ben ik aan de slag gegaan bij Kantoormanager 2.0

Welke functie en taken heb je binnen Kantoormanager 2.0?

Mijn werkzaamheden zijn onder andere het bijwerken van de (financiële) administratie voor verschillende bedrijven. Daarnaast houd ik me bezig met secretariële ondersteuning, het beantwoorden van de telefoon en organisatorische werkzaamheden voor verschillende klanten

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf

Mijn ambitie is om mezelf nog beter te ontwikkelen in de administratieve wereld en op het gebied van ondersteuning een goed advies te geven aan de klanten

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

Elke dag heeft zijn eigen hoogtepunten omdat we met meerdere klanten werken.

Johanna de Boer

Wie ben je?

Johanna de Boer

Leeftijd en woonplaats?

Ik ben geboren in het jaar 1996 en ik woon op Urk.

Welke opleiding(en) volg je/ heb je gevolgd?

Ik heb momenteel net mijn opleiding directiesecretaresse niveau 4 afgerond.

Hoeveel werkervaring heb je?

In mijn 1ste leerjaar van mijn opleiding heb ik 22 weken stage gelopen bij Faber Betonpompen in Creil. Daar heb ik ervaring opgedaan in de bouwsector. In mijn 3de leerjaar van mijn opleiding heb ik 11 weken stage gelopen bij Kantoormanager 2.0 en mijn laatste 11 weken heb ik volbracht in Gran Canaria. Daar heb ik gewerkt als receptionist in een 4 sterren hotel genaamd Gloria Palace Amadores. Na een aantal weken dat ik in Gran Canaria was, kreeg ik een e-mail van Ariejonne met de vraag of ik aan de slag wilde gaan bij Kantoormanager 2.0. Hier hoefde ik geen seconde over na te denken en heb ik gelijk ja gezegd. Nu ben ik sinds mei vast in dienst bij Kantoormanager 2.0.

Welke functie en taken heb ik binnen Kantoormanager 2.0?

Mijn werkzaamheden binnen Kantoormanager zijn heel erg variërend. Zo ben ik mede verantwoordelijk voor de telefoonservice. Doe ik verschillende projecten voor verschillende klanten. Zorg ik voor de postverwerking, archief en dossiervorming. Niet een dag is hierdoor hetzelfde.

Wat zijn je sterke punten en welke punten kun je nog verbeteren?

Een van mijn sterke punten is dat ik zeer flexibel ben. Ik sta open voor nieuwe dingen en ben leergierig. Een van mijn zwakkere punten is dat ik vaak te enthousiast ben, waardoor ik heel erg de neiging krijg om te snel te willen werken.

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf?

Mijn ambities zijn om mij zelf nog meer te ontwikkelen binnen het bedrijf, waardoor ik steeds meer klanten kan helpen met hun rompslomp.

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

Mijn hoogtepunt tot nu toe is het moment dat ik de e-mail van Ariejonne las met de vraag of ik bij Kantoormanager 2.0 wilde gaan werken.

Ariejonne Oost

Wie ben je?

Ariejonne Oost

Leeftijd en woonplaats?

Geboren in 1985 en ik woon op Urk

Welke opleiding(en) volg je / heb je gevolgd?

Na de middelbare school heb ik eerst een paar jaar gewerkt. Vervolgens heb ik een MBO opleiding tot secretaresse en aansluitend tot Management Assistente gevolgd. Later heb ik naast mijn fulltime baan de opleiding HBO Office Management gevolgd en heb ik de opleiding Basis Kennis Boekhouden afgerond.

Hoeveel werkervaring heb je?

Ik ben begonnen met productiewerkzaamheden in de visindustrie op 16 jarige leeftijd. Na afronding van mijn opleiding tot Management Assistente ben ik gaan werken bij Alkyon, een ingenieursbureau in Marknesse. Hier ben ik intern opgeleid door de Office Manager en ik heb hier ontzettend veel dingen geleerd. Dit bedrijf werd op een gegeven moment overgenomen door Arcadis Nederland dus onder die noemer heb ik ook nog een tijdje mogen werken. Ik werd benaderd om als Office Manager bij Foppen Advies in dienst te treden in 2010. Deze functie heb ik ruim anderhalf jaar met plezier uitgevoerd. Ik was verantwoordelijk voor de administratie, personeelszaken, het secretariaat en het kwaliteitssysteem. Een uiteenlopende functie waar ik nog meer heb geleerd. Sinds 2012 ben ik ondernemer en heb ik mezelf ook op dat gebied ontwikkeld.

Welke functie en taken heb je binnen Kantoormanager 2.0?

Ik ben samen met Willem Foppen mede-eigenaar van het bedrijf. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Naast uitvoerende (boekhoudkundige) werkzaamheden, houd ik me bezig met ontwikkelingen op de markt, relatiebeheer, personeelszaken en de toekomstplanning van het bedrijf.

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf?

We hebben een ontzettend leuk en enthousiast team. Alle medewerkers zijn op elkaar ingespeeld en iedereen vult elkaar aan, zowel qua karakter als qua talenten. Mijn ambitie is om dit zo te houden en waar kan verder te ontwikkelen. En uiteraard zoveel mogelijk ondernemers te helpen met al hun rompslomp. Zij kunnen zich dan focussen op wat voor hun van belang is: ondernemen!

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

Ik heb er meerdere. Het winnen van de starterspitch tijdens het Flevopenningen gala in 2013 is daar 1 van. Ook de positieve reacties van onze klanten die aangeven dat ze ontzettend geholpen zijn met onze diensten. Daar doen we het voor!

Annegina

Wie ben je?

Annegina Coenen – Woord

Leeftijd en woonplaats?

Ik ben geboren in 1980 en ik woon op Urk.

Welke opleiding(en) volg je / heb je gevolgd?

Ik heb de havo afgerond. Ook heb ik een avondopleiding tot Secretaresse/ Management Assistente gevolgd en afgerond.

Hoeveel werkervaring heb je?

Na de havo kon ik gelijk aan de slag bij een internationaal visbedrijf. Daar heb ik verschillende functies vervuld, zoals secretaresse, telefoniste, receptioniste, administratief medewerkster en ondersteuning bij de in- en verkoop. Na het krijgen van mijn kinderen heb ik een tijdje parttime als administratief medewerkster gewerkt binnen het bedrijf van mijn man. En nu werk ik sinds september 2015 met veel plezier bij Kantoormanager 2.0.

Welke functie en taken heb je binnen Kantoormanager 2.0?

Mijn functie binnen Kantoormanager 2.0 is het inboeken van o.a. inkoop- en verkoop facturen, bankafschriften en de kas. Verder ook andere administratieve werkzaamheden voor diverse bedrijven die hun spullen bij ons aanleveren. Het is leuk om diverse bedrijven te leren kennen en het houd mij ook scherp omdat elk bedrijf anders is. Ook word ik ingezet als telefoniste voor de telefoonservice.

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf?

Mijn werkzaamheden zijn met name het bijwerken van de (financiële) administratie voor verschillende bedrijven. Daarnaast word ik ook ingezet als telefoniste voor de telefoonservice.

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

In eerste instantie was ik aangenomen om in te vallen voor een zwangerschapsverlof. Toen die termijn afgelopen was en ik gevraagd werd om te blijven vond ik dat wel heel erg leuk!

Attie ten Napel

Wie ben je?

Attie ten Napel

Leeftijd en woonplaats?

Ik ben geboren in 1999 en woon op Urk

Welke opleiding(en) volg je/ heb je gevolgd?

Na de middelbare school heb ik de opleiding secretaresse afgerond op het Hoornbeeck College in Kampen.

Hoeveel werkervaring heb je?

Na mijn eindstage, die ik bij Kantoormanager 2.0 heb mogen afronden, ben ik in juli 2017 aangenomen.

Welke functie en taken heb ik binnen Kantoormanager 2.0?

Mijn werkzaamheden verschillen elke dag. Een taak die dagelijks voorkomt is telefoneren. Dit kunnen inkomende telefoongesprekken zijn of uitgaande telefoongesprekken. Daarnaast verzorg ik de backoffice voor verschillende klanten.

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf?

Graag wil ik doorgroeien binnen het bedrijf, nog meer klanten blij maken met onze secretariële ondersteuning en zo veel mogelijk ondernemers helpen met al hun rompslomp.

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

Er is niet één hoogtepunt die er uit springt voor mij. Elke dag is anders omdat we met verschillende klanten werken. Elke dag kom je weer nieuwe uitdagingen tegen en dat vind ik het mooiste aan mijn werk bij Kantoormanager 2.0.

Larissa Tacx-Busscher

Wie ben je?

Larissa Tacx-Busscher

Leeftijd en woonplaats?

Ik ben geboren in juli 1992 in Almere. Na een korte tussenstop in Langelille (Friesland) woon ik inmiddels al een aantal jaren in Emmeloord.

Welke opleiding(en) volg je/ heb je gevolgd?

Ik heb op de middelbare school een Vwo-diploma behaald. Hierna ben ik mijn passie gevolgd en heb ik een baan in de paarden gehad. In Deurne heb ik een instructeursopleiding gevolgd. Daarna heb ik de opleiding Managementassistent als verkort traject gevolgd en heb ik stage gelopen bij Kantoormanager 2.0.

Hoeveel werkervaring heb je?

Ik heb vanaf mijn 15e gewerkt bij Ruitersportcentrum in Emmeloord. Daar heb ik een aantal jaren stalwerk gedaan en les gegeven en later heb ik ook backoffice werkzaamheden uitgevoerd voor de rijschool en het bijbehorende restaurant. Helaas kon ik deze combinatie vanwege gezondheidsklachten na een aantal jaar niet meer volhouden. Ik heb daarna nog bij een supermarkt gewerkt en ben vervolgens via mijn opleiding in 2016 bij Kantoormanager 2.0 terecht gekomen.

Welke functie en taken heb ik binnen Kantoormanager 2.0?

Het takenpakket is zo breed dat het moeilijk is om daar een functie aan te hangen. Ik pak veel interne klussen op, maar ben ook dagelijks druk met telefonie en backoffice werkzaamheden. Verder ondersteun ik 1 dag in de week een klant in zijn werkzaamheden rondom het aanvragen van omgevingsvergunningen en mag ik af en toe een advocatenkantoor ondersteunen op het secretariaat wanneer zij een lagere bezetting hebben in verband met vakantie. Lekker afwisselend dus!

Wat zijn je ambities binnen het bedrijf?

Ik wil altijd meer kennis opdoen. Daarom heb ik nog wat ambities op het gebied van cursussen of opleidingen.

Wat is je hoogtepunt tot nu toe?

Eén hoogtepunt noemen vind ik altijd lastig, want er zijn er meerdere tot nu toe. Het krijgen van een vast contract was wel de kers op de taart. Maar als positieve reacties krijgt van klanten zijn dat ook altijd hoogtepuntjes.