De Kantoormanager 2.0
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

Voor ons is het verwerken van de (online) boekhouding geen bijzaak maar een hoofdzaak. U kunt uw complete boekhouding, of een deel daarvan, aan ons uitbesteden om de gewenste inzichten te krijgen of om zelf meer tijd om handen te krijgen.

U kunt bij ons terecht voor alle werkzaamheden die u van een administratiekantoor kunt verwachten. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het verwerken van uw in- en verkoopfacturen, verwerken van bank- en kasstaten, fiscale aangiften, opstellen jaarrekeningen, ondersteuning bij het opstellen van een ondernemersplan, liquiditeitsbegrotingen e.d. Daarnaast helpen we u graag verder met fiscale vraagstukken, bedrijfsanalyses en personeelsmanagement.

Wij hanteren voordelige tarieven en houden persoonlijk contact met al onze klanten. Bereken hier uw voordeel.

Tijdige en efficiënte verwerking van de boekhouding

Heeft u ook het gevoel dat u niet productief bezig bent wanneer u weer een aantal uren per maand met uw (online) administratie en de bijbehorende BTW aangifte bezig bent? Of krijgt u misschien wel eens een naheffingsaanslag omdat u niet op tijd aangifte hebt gedaan?

Wij helpen u graag met het verwerken van de administratie zodat de BTW aangifte tijdig en efficiënt kan worden ingediend.

Denk bijvoorbeeld aan de controle van de door u geboekte administratie of het versturen van de aangifte aansluitend op het verwerken van uw (online) administratie. U bepaald zelf wat u wilt uitbesteden. Makkelijk en helder. Door de ruime kennis die we in huis hebben kunnen we op een voordelige en effectieve manier op tijd uw BTW aangiftes verwerken.

Kijk hier voor de kosten en bereken uw voordeel.

De verbinding tussen de Belastingdienst en uw onderneming

U kunt bij ons terecht voor de verzorging van al uw fiscale aangiften. Op een accurate en efficiënte manier helpen we u bij bijvoorbeeld de omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Ook voor het indienen van uitstel van aangiften en de controle van voorlopige aanslagen bent u bij ons aan het juiste adres. We denken daarbij altijd aan het belang voor u als ondernemer en houden u steeds op de hoogte van de actuele stand van zaken.

Voor de particuliere aangiften werken wij samen met verschillende partners. Wij brengen ze graag met u in contact.

Neem contact met ons op voor aanvullende informatie.

Het aantal startende zelfstandige ondernemers blijft maar groeien in ons land. Een groot aantal van deze startende ondernemers heeft echter na een jaar ook alweer besloten om te stoppen vanwege tegenvallende resultaten.

Er komt veel kijken bij het beginnen van een eigen onderneming. Naast de reguliere advisering aangaande bijvoorbeeld het opstellen van een ondernemersplan en de benodigde verzekeringen, hebben wij een starterscursus ontwikkeld. Tijdens deze interactieve cursus zal vooral worden ingegaan waarom je hebt gekozen voor een bepaalde visie en missie. Verder behandelen we onderwerpen zoals doelgroep en doelgroep benadering, marktbewerking en netwerken, budgetteren, plannen en organiseren.

Wij staan u graag te woord om u verder te helpen. Ook bij het opstarten van een eigen onderneming geldt: “Wij de rompslomp, U de corebusiness”!

Direct inzicht in de productiviteit van uw organisatie

Werkt u op projectbasis en wilt u uw projectadministratie zo efficiënt mogelijk bijhouden? Of wilt u graag inzichtelijk hebben waar uw medewerkers zich op dagelijkse basis mee bezig houden? Dan hebben wij het juiste online tool voor u in huis: @REG (Administratie en Registratie), ons projectregistratie systeem.

In dit online systeem kunt u per opdrachtgever en per project uw uren registreren en mede daardoor stap voor stap de voortgang van uw project volgen. Het systeem genereert verschillende heldere overzichten zodat u uw productiviteit kunt berekenen en kunt inzien. @REG kan gelijk uw verkoopfacturen maken en deze kunnen vanuit het systeem direct aan de opdrachtgever worden verzonden. Het systeem kan worden gekoppeld aan verschillende boekhoudprogramma's. Omdat het gaat om een online registratietool is het systeem altijd beschikbaar wanneer u internetverbinding heeft.

Graag laten wij u aan de hand van een demo zien hoe @REG werkt en waar voor u de voordelen zijn te behalen. Indien gewenst kan het systeem op maat worden aangepast om aan al uw specifieke wensen te voldoen. Neem hiervoor contact met ons op.

Personeel: het belangrijkste kapitaal van een organisatie

Personeel in dienst hebben brengt veel verantwoording met zich mee. Het kan zijn dat u te weinig tijd of expertise heeft om dit belangrijke onderdeel van uw bedrijf goed te organiseren. Het kan ook zijn dat één van uw medewerkers deze taken 'erbij doet'. Beide situaties zijn niet optimaal.

Wij helpen u graag met de ondersteuning op het gebied van personeelszaken. Wij werken samen met verschillende partners en zijn steeds op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving.

In een informatief gesprek vertellen we u graag meer en geven we u advies over de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.

Net als u houden wij van helderheid en duidelijkheid.

U kunt via bijgaande rekenmodule een indicatie van de administratiekosten voor uw onderneming berekenen.

Deze tool geeft u inzicht in de administratiekosten die u bijvoorbeeld kunt gebruiken bij het opstellen van uw ondernemersplan.

Als u meer informatie wilt over ondersteuning bij uw boekhouding staan wij u graag te woord. Laat een bericht achter of neem contact met ons op.

Rekenmodule

Aantal inkoopfacturen per maand:
Aantal verkoopfacturen per maand:
Aantal bankafschriften (pagina's) per maand:
Kas / kassa: Ja Nee
BTW aangifte: Ja Nee
Jaarrekening bedrijfsvorm:
Fiscale aangiften (aangifte inkomstenbelasting):
Kosten indicatie per jaar: €

Laat een bericht achter


 

Disclaimer
Alle bedragen zijn excl. btw. Aan deze berekening kunnen geen rechten worden ontleend. Dit is een algemene berekening om inzicht te verschaffen, geen offerte of aanbieding.