Ons team

Wij zorgen voor meer tijd en rust!

We bieden administratieve en secretariële dienstverlening, zorgen voor bereikbaarheid met een flexibele telefoon- en klantenservice en helpen vastgoedondernemers met alle rompslomp die komt kijken bij het bezitten van vastgoed. 

Ondernemers moeten vooral ondernemen. De randzaken (de rompslomp) nemen wij graag uit handen! Denk aan het aannemen van telefoongesprekken, het voeren van uitgaande gesprekken met leads, agendabeheer, de boekhouding, planning, organisatie en nog veel meer! 

De rompslomp stopt hier, wij doen het met plezier!

Wij bijten ons graag vast in allerlei backoffice werkzaamheden. Zonder personeel op de loonlijst ervaar je toch het gemak van een eigen telefoniste, secretaresse of administratief medewerker. Kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid staan daarbij voor ons voorop.

Bekijk ook eens onze bedrijfsfilm om een nog duidelijker beeld te krijgen van wat we voor u kunnen betekenen.

Wil je ons team komen versterken? Bekijk dan hier onze openstaande vacatures.


 

Ali Romkes

Hoi ik ben Ali Romkes – ten Napel, al meer dan 7 jaar een blij Kantoormanager.

Als administratieve duizendpoot houd ik me vooral bezig met het bijhouden van verschillende boekhoudingen van diverse klanten.

Ik word heel blij als mijn klant zich bezig kan houden met zijn of haar passie, maar ook het inzicht en overzicht heeft in de financiële kant van het bedrijf.

Elise Keuter

Hi, ik ben Elise Keuter! Sinds september 2020 mag ik mijzelf ook een Kantoormanager noemen.

Ik houd mij bezig met een stukje klantenservice, archiveren, notuleren en tussendoor mag ik de leuke marketing activiteiten oppakken.

Eigenlijk ben ik van mijzelf altijd al erg vrolijk, maar ik word nog blijer als ik mensen echt op de gewenste manier heb geholpen. Ik word ook erg blij als ik nieuwe dingen heb geleerd en dan achteraf zo’n trots momentje voel.

Jannie Korf

Mijn naam is Jannie Korf en ik werk sinds juni 2020 bij Kantoormanager 2.0. Ik doe momenteel veel werkzaamheden als klantenservicemedewerkster en project secretaresse en houd me bezig met het vastgoedbeheer. Ik word blij als ik mensen op welke manier dan ook kan helpen.

De werkzaamheden bij Kantoormanager 2.0 zijn erg afwisselend en dat zorgt ervoor dat je niet in de dagelijkse sleur terecht komt. Er komt telkens weer een nieuw project voorbij!

Ariejonne Oost

Ik ben Ariejonne Oost, enthousiaste Kantoormanager en eigenaar van Kantoormanager 2.0.

Als leider van het team houd ik me bezig met (nieuwe) klanten, visie en het continue verbeteren van wat we doen en met wie we dat doen.

Ik word blij als klanten zeggen dat de verwachting is overtroffen.

We doen niet alleen wat we zeggen, maar verrassen door standaard net dat beetje extra te doen.

Willemijn Bruinsma

Ik ben Willemijn Bruinsma – Kramer, een trotse Kantoormanager en BBL student directiesecretaresse/management assistent.

Ik houd me bezig met het aannemen van telefoontjes, het opvolgen van leads, backoffice werkzaamheden en de marketing.

Ik word blij als ik een drukke dag heb gehad bij de Kantoormanager 2.0, want dan weet ik dat wat we doen goed gaat.

Marijke Romkes

Mijn naam is Marijke Romkes en sinds juni 2019 ben ik werkzaam bij Kantoormanager 2.0. Daarvoor was ik ook al ‘aanwezig’ bij Kantoormanager 2.0, omdat ik mijn afstudeeropdracht hier heb afgerond. Binnen het bedrijf ben ik werkzaam als projectleider klantenservice en werk ik mee aan andere projecten. Ook zorg ik voor de planning binnen Kantoormanager 2.0 en voer ik andere interne taken uit. Blije klanten zorgen ervoor dat ik mij goed voel. 

Annegina Coenen

Ik ben Annegina Coenen, getrouwd en moeder van 5 kinderen, en ik werk parttime bij Kantoormanager 2.0.

Ik doe voor verschillende klanten de boekhouding. Dit vind ik heel leuk om te doen! Iedere week weer alles up-to-date in de verschillende boekhoudingen maakt mij heel blij. Ook denk ik graag met ‘mijn’ klanten mee hoe alles nog beter kan zodat het daardoor ook leuker wordt. Want het moet tenslotte wel leuk blijven. 

Johanna de Boer

Ik ben Johanna de Boer. Als Kantoormanager houd ik mij bezig met de klantenservice en daarnaast ben ik projectleider voor verschillende projecten. Ik word er blij van als ik rompslomp uit handen van de klant kan nemen en de klant daardoor gelukkiger wordt. Dit is tevens de visie van Kantoormanager 2.0.

Willemieke Medendorp

Mijn naam is Willemieke Medendorp en ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij de Kantoormanager 2.0. Mijn werkzaamheden bestaan uit inbound telefonie, order entry, klantenservice en overige administratieve werkzaamheden. Verder houd ik er van om processen inzichtelijk te maken en te verbeteren ten behoeve van de kwaliteit. Het leuke van dit werk vind ik de afwisseling. Ik word vooral blij van positieve klantfeedback.

Kim van Aggelen

Ik ben Kim van Aggelen. Sinds februari 2021 loop ik met veel plezier stage bij Kantoormanager 2.0. Ik doe de BBL opleiding management assistent (directiesecretaresse). Ik word erg blij van de afwisselende werkzaamheden en de prettige werksfeer op kantoor!

Ingrid Bredewout

Mijn naam is Ingrid Bredewout en ik ben als klantcontactmedewerker verantwoordelijk voor de inkomende telefoon, agendabeheer voor verschillende klanten en verschillende andere projecten. Het werk als Kantoormanager is heel erg afwisselend en het is altijd fijn als cliënten blij worden van de service die we verlenen. Daar word ik op mijn beurt ook weer blij van.

Neem contact met ons op!
0527 68 08 79