De Kantoormanager 2.0
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

E-mail / Correspondentie

Het kost vaak te veel tijd om uw inkomende en uitgaande post te verwerken. En u zou de hele dag wel bezig kunnen zijn met het beantwoorden van uw e-mails. Door middel van verschillende online oplossingen is het mogelijk dat u deze werkzaamheden uitbesteed zodat u meer tijd over houdt om productief bezig te zijn.

Wij kunnen u ondersteunen bij het registreren en digitaliseren van uw poststukken zodat u deze gemakkelijk en snel kunt terugvinden. Daarnaast kunnen we zorgen voor afhandeling van uw e-mails en een overzichtelijk gearchiveerde mailbox. Het gemak van een eigen secretaresse zonder verdere verplichtingen.

Ook het opstellen en verwerken van brieven, offertes en rapporten kunt u met een gerust hart aan ons overdragen. Wij hebben ruime ervaring in verschillende branches en kunnen u helpen met de randzaken die te veel van uw tijd vragen.

Als u wilt weten wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag in een persoonlijk gesprek hoe we u kunnen ondersteunen en welke voordelen u dat oplevert.