De Kantoormanager 2.0
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

Het voeren van een zakelijk telefoongesprek

“Goedemorgen, u spreekt met Ariejonne, van Kantoormanager 2.0. Bel ik u gelegen?”
De eerste indruk is gemaakt: de opening van een zakelijk telefoongesprek.

Ben jij er al klaar voor?

Je wordt als ondernemer de laatste tijd overspoeld met berichten over de nieuwe wet AVG. Vanaf 25 mei 2018 zal deze wet ingaan en dat brengt nogal wat werk met zich mee. Hoe ver ben je? Ben je überhaupt al begonnen? Weet je eigenlijk wel waar je moet beginnen?

We bespreken een aantal belangrijke zaken om rekening mee te houden.

“Een goede speech is als de rok van een vrouw; lang genoeg om het onderwerp te omvatten, kort genoeg om interesse te wekken” (Winston Churchill)

In korte tijd je werk of idee zo duidelijk onder woorden brengen dat de andere partij geïnteresseerd raakt, dat is een pitch! Een goede pitch heeft dan ook maar één hoofddoel: zorgen dat je verhaal blijft hangen.

De filosofie van BNI

Je omzet verhogen door één ochtend per week ideeën, contacten en netwerken te delen. 

Dat klinkt toch iedere ondernemer als muziek in de oren?

Ali Romkes

Vandaag kijken we mee met Ali Romkes, senior administratief medewerkster en administratieve duizendpoot. 

 

Ali werkt 4,5 jaar bij Kantoormanager 2.0 en zij was de eerste medewerkster van het bedrijf. Ze gaat nog steeds elke keer met plezier naar haar werk. Haar werkdagen zijn maandag, woensdag en op donderdagmiddag. Op maandagmiddag is ze op locatie bij een klant om daar de volledige administratie bij te werken.

 

Johanna de Boer 

Vandaag volgen we Johanna de Boer, voormalig stagiair en nu al meer dan 3 jaar all round secretaresse bij Kantoormanager 2.0. Johanna is dagelijks aanwezig tussen 08.00 uur tot 17.00 uur

Ariejonne Oost

Wat er zo leuk is aan werken bij Kantoormanager 2.0? Ten eerste: wij hebben een super gezellig team met powervrouwen! Ten tweede: onze dagen zijn nooit hetzelfde! Zoveel verschillende klanten en verschillende werkzaamheden. We gunnen jullie graag een kijkje in het leven van de dames van Kantoormanager 2.0. 

Bekijk onze handige checklist!

Bij ieder bedrijf komt het wel eens aan bod: het organiseren van een evenement. Afhankelijk van de grootte en de aard van het evenement (besloten of openbaar) zijn er oneindig veel zaken om aan te denken. Een heleboel zaken liggen voor de hand, zoals het versturen van uitnodigingen, het regelen van de catering of het maken van een draaiboek, maar heb je ook aan de volgende zaken gedacht?

Eenvoudig een leuke uitnodiging ontwerpen en versturen!

Kantoormanager 2.0 maakt graag gebruik van handige tools om de werkzaamheden sneller en soepeler te laten verlopen. Zo hebben we voor zowel eigen gebruik als voor klanten al meerdere malen gebruik gemaakt van het programma Mailchimp. In de blog van deze maand een opsomming van een aantal handigheden van dit programma. 

Ken je dat: je hebt deze week te maken met deadlines voor verschillende projecten en je ziet door de bomen het bos niet meer. Wanneer moet je welke taken uitvoeren?

In een eerdere blog hebben we laten zien hoe je prioriteiten moet stellen. In deze blog laten wij zien hoe je de uit te voeren taken overzichtelijk kunt noteren, zodat je goed voorbereid en zonder stress aan het werk kunt gaan.